English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת מההזמנה של יעקב (תאריך 14/12/15)

8.0

יוליה מנהלת יחסי ציבור התהגה ביחס יפה מאוד. לעומתה המנהל שישב בקבלה ביום שישי 11 בדצמבר בשעה 15:00 בצהריים. לא נעים ונוקשה ככה לא מתנהג מנהל של מלון.

1. מלאי מגבות בספה ובחדרים טעון שיפור רציני. 2. כשיש תפוסה מלאה יש לפתוח חדר אוכל נוסף ולא לגרום לאורחים לחכות כחצי שעה בתו להכנס זה מעליב וגם הרשה של בית תמחוי. 3. אם בחבילה יש הטבות יש לדאוג שההטבות יהיו בחדר ולא צריך לרדוף אחרי ההטבה.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
8
עיצוב ואוירה
8
שירותים ומקלחת
8
שירות
8
אזורים ציבוריים
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

המלצות: האם המלון מתאים ל....


נסיעה לבד
8
משפחות עם ילדים צעירים
8
משפחות עם ילדים בוגרים
8
חופשה רומנטית
8
פנסיונרים
8
נסיעה עסקית
8
עם חברים
8