ביקורת על מלון גרנד קורט ירושלים, ציון 8.6, תאריך 26/07/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון גרנד קורט ירושלים

חוות דעת מההזמנה של שושן

מחיר זול ביחס למה שמקבלים.

תגובת המלון:
מר שושן מימון שלום תודה על שבחרת להתארח במלון. תגובתך חשובה לנו מאוד, ואני שמחה שנהנתם משהותכם במלון. לגבי ההערה של פיצוח גרעינים, לא נהוג לשבת בלובי המלון ולפתח גרעינים בלובי יושבים לשוחח לשתות ולהנות במלון חצר גדולה עם מקומות ישיבה בה ניתן לשבת . לצערנו הגענו למצב בו אנו נאלצים לתגבר את השמירה בלובי על מנת שהמקום ישאר נקי והולם לארח תיירים וישראלים. נשמח לראות אתכם בין אורחנו בעתיד. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים