ביקורת על מלון גרנד קורט ירושלים, ציון 8.2, תאריך 30/10/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון גרנד קורט ירושלים

חוות דעת מההזמנה של סיגלית

מיקום המלון והשירות האדיב במלון.

האוכל במיוחד בשבת בבוקר היה דל מאוד לא היה מבחר . הגחנון הוגש לא אפוי . בקיצור לאכזבתנו למעט סלטים כמעט ולא היה מה לאכול. בנוסף למרות שהובטח ולמרות שהראנו בתעודת זהות שהיה זה יום ההולדת לא הייתה כל התייחסות לכך בחדר במלון. ממש א כ ז ב ה !

תגובת המלון:
סיגלית שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט בירושלים ותודה על חוות הדעת שכתבתם. לגבי ארוחת בוקר של שבת עקב כשרות המלון לא ניתן להעשיר את המזנונים החמים במוצרים רבים. בשאר ימי השבוע המזנון החלבי עשיר ביותר. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים