ביקורת על מלון ישרוטל ים המלח , ציון 8.3, תאריך 02/09/17

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון ישרוטל ים המלח

חוות דעת מההזמנה של lior

האוכל מאוד טעים ומגוון והשירות בחדר האוכל נהדר! מנהל חדר האוכל מאוד נחמד וגם כל העובדים!גם מנהל הלובי מאוד ניצד! יש שלוש בריכות בגדלים שונים ועוד בריכת מלח פנימית וחיצונית , זה נהדר שיש הרבה בריכות...בגדול כולם נחמדים במלון!

לא אמרו לנו מראש שיש שיפוצים במלון, באנו עם שלושה ילדים קטנים שישנים במהלך היום והיו דפיקות בחדר, קיבלנו על כך פיצוי של 1780 שח והעבירו אותנו חדר. לא אמרו לנו מראש שעגלת תאומים לא נכנסת בדלת החדרים למרות שידעו מראש שיש לנו תאומים. ביקשנו חדר נכים ביום שהגענו לאחר שראינו שהעגלה לא נכנסת אך לא היה להם חדר פנוי. שאמרתי זאת לפקיד קבלה הוא ענה לי שהוא מודע לכך ושאין להם מה לעשות! מה שהיה צריך לעשות זה לומר זאת מראש והייתי שוקלת אם להגיע למלון. העגלה הייתה מחוץ לדלת וחששתי שיגנבו לי אותה. הפעילויות בערב לילדים היו משעממות..גם ערב אחד ההצגה הייתה בשיא החום בחוץ.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים