English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת מההזמנה של נטלי (תאריך 13/05/15)

5.8

שכשפניתי לקבלה לשלם ולעזוב את המלון, פנה אלי שי מנהל קבלה והתעניין איך היה. כשעניתי שהאוכל היה אכזבה גדולה הוא מיהר להזמין את השף שיקבל את תלונתי. שף לא הגיע אך שי למרות זאת ביקש שאספר לו, כתב ואף זיכה אותי על האורחות. וללא עיכוב.

לשדרג את חדר האוכל. הוא נותן תחושה של חדר אוכל בבית חולים ישן ולא בית מלון איכותי. לשנות, להוסיף או לשדרג את האוכל. ארוחת ערב בבית מלון צריכה להיות עשירה, מלאת מגוון, טריה, חמה וטעימה. לצערי נאלצנו לעזור את חדר האוכל לאחר 15 דקות בערך רעבים ונסענו לאכול במסעדה בירושלים. בבוקר הגענו ללא ציפיה. ואכן קערות הגבינות כבר היו ריקות וכל האוכל היה קר. אכלנו חביתה, לחם וחמאה וכמה ירקות חתוכים. זה לא חדר אוכל במלון כמו שאנחנו מכירים.התארחנו מספיק פעמים במלונות בארץ וגם פעמיים באורכידאה אילת ומעולם לא יצאנו רעבים והמומים כמו הפעם.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון בוטיק ולא של הוטלס

אוכל ומשקאות
1
איכות החדר
5
עיצוב ואוירה
8
שירותים ומקלחת
8
שירות
8
אזורים ציבוריים
5
נקיון
8
מיקום המלון
5
תמורה למחיר
5

המלצות: האם המלון בוטיק מתאים ל....


נסיעה לבד
8
משפחות עם ילדים צעירים
8
משפחות עם ילדים בוגרים
8
חופשה רומנטית
8
פנסיונרים
8
נסיעה עסקית
8
עם חברים
8