ביקורת על מלון ממילא ירושלים, ציון 9.1, תאריך 31/10/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון ממילא ירושלים

חוות דעת מההזמנה של לאה

השרות היה טוב מאד,מידי ומספק.

היו תקלות ,אבל סודרו מיידית,אני חושבת שהתקלות יכלו להמנע אם היתה אחזקה וביקורת שוטפת .לדוגמה:הטלויזיה לא היתה תקינה(רעשי רקע),מכונת נספרסו לא היתה תקינה(הינו חייבים ללחוץ חזק כדי שייצא קפה,אחרת יצאו רק מים)

תגובת המלון:
גב' פרקש היקרה שלום, ראשית תודה על המשוב. מהמשוב אני מבין שנהניתם מאד מהשהות והשירות. יחד עם זאת, אני גם מבין שהיו מספר דברים שלא עמדו בציפיותיכם. המידע עוזר לנו מאד לשמור על רמת השירות אליה אנו שואפים, והמידע שמסרתם יועבר לגורמים המטפלים. שוב תודה על שהתארחתם במחיצתנו ועל מילוי המשוב. נשמח לעמוד לרשותכם בעתיד ולארח אתכם שוב. בברכה עימנואל רבניאן שפירא מנהל יחסי ציבור ומשלחות

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים