English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת על מלון לאונרדו ירושלים

8.4 מ- 12 חוות דעת
אוכל ומשקאות
8.9
איכות החדר
8.6
נקיון
7.9
מיקום
8.7
תמורה למחיר
8.5

מיטל

11/08/23
9.0
אוכל ומשקאות
9
איכות החדר
9
נקיון
9
מיקום המלון
9
תמורה למחיר
9

אוכל מעולה

חבל שאין או שלא קיבלנו חדר עם דלת מקשרת. ילד מעל גיל 12 נחשב מבוגר לא? אז אני לא מחפפת הזמנתי 2 חדרים אבל מין הראוי שהילדים ישנו עם דלת מקשרת להורים ולא רק חדר ממול

לוי

04/06/23
10.0
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
10

היו קשובים לכל מה שבקשנו הרבה יותר מכל מלון שהייתי

איריס

05/06/21
9.0
אוכל ומשקאות
9
איכות החדר
9
נקיון
9
מיקום המלון
9
תמורה למחיר
9

אלי

22/10/19
8.0
אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

ליאור

01/02/18
8.3
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

השירות היה טוב, ארוחת הבוקר עשירה

אדוארד

14/10/17
7.5
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
8
נקיון
5
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

אוכל טוב מקלחת חמה חדר טוב וגבוה

שמיכה קטנה ומבקשים שמיכה גדולה. מחיר יקר ארוחת צהריים לאדם 170 שקל ואנו חרשים. המחיר מתאים כל אחד 120 שקל!!!!

תהילה

05/09/17
9.8
אוכל ומשקאות
9
איכות החדר
10
נקיון
10
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
10

אהבתי המון דברים ובעיקר את היחס ללקוחות מיעל המנהלת ומעובדת בשם עינעם שנמצא בחדר אכול,התייחסה בצורה מאוד אישית ונעימה ראויה לשבח

ביקשתי שיביאו לי כריות נוספות לחדר ולקח יום וחצי עד שנענו לבקשתי לתשומת ליבכם

רחלי

23/08/15
7.1
אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
8
נקיון
7
מיקום המלון
7
תמורה למחיר
8

בסך הכל מלון מאוד נחמד. אוכל טוב, נקי חדרים מרווחים ועם נוף פתוח (לא גגות בתים...) או נוף לבריכה. מבחינת המיקום - קרוב ונגיש לעיר העתיקה וכדי להגיע למרכז העיר עולים על הרכבת הקלה ונוסעים 3-4 תחנות. הבעיה העיקרית שנתקלנו בה היא החנייה: הגענו למלון וחניית המלון הייתה מלאה ?!? מול בית המלון יש מפרצים לחנייה. אף אחד מעובדי המלון לא מתריע ואומר שכמעט כל האזור אסור לחנייה, למרות ששאלנו !!! רוב המקום מוקצה לאוטובוסים, מוניות, או סתם לא ניתן להחנות בו....(גם אם קיים שילוט, כמעט ולא רואים אותו) לא ידענו - חנינו - קיבלנו דו"ח !!! כשפנינו לדלפק במלון נענינו ש"יש חניון לא רחוק מכאן...." וכשהבענו אי שביעות רצון נאמר לנו שגם חניית המלון כרוכה בתשלום - מעולם לא נתקלנו בחניית מלון, שהמתארחים בו מחוייבים בתשלום ?!? בכל אופן פרקנו את המזוודות ונסענו ל"חניון הלא רחוק...." שהיה גם לא ממש קרוב !!!! כמובן שהתענוג עלה לנו ב-50 שקלים לרכב "אהה, אתם ממלון לאונרדו, תשלמו מראש על שישי שבת... אין סיכוי שתהיה לכם חנייה..." הדבר השני שמעיב על השהות היא הבריכה הקטנטנה. בריכה מאוד קטנה, שכמובן אינה יכולה להכיל את כל אורחי המלון..... כך שביום שישי היינו צריכים לעמוד זמן מה בצד, עד שיתפנו כיסאות, וכשהתפנו התיישבנו ממש במעבר. וביום שבת לא היה שום סיכוי להתקרב לבריכה !!!! חבל.... הדבר האחרון הוא - המלון נמצא באזור של מזרח ירושלים. לנו באופן אישי הדבר לא הפריע, נהפוך הוא... יכולנו להיכנס לעיר העתיקה דרך שער יפו.... אבל כל אחד ושיקוליו....

חנייה - 1) לא לגבות תשלום מאורחי המלון. 2) הדור-מן צריך לומר לאורחים שאסור להחנות במפרצים שממול למלון !!!! ולא לתת תשובה "לא יודע" כי הוא יודע !!!!! בריכה קטנה מאוד - למצוא פתרון.... אולי אפשר להגדיל...?

דליה

01/06/15
8.9
אוכל ומשקאות
10
איכות החדר
9
נקיון
9
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

יחס, שירות ואוכל

זמינות מעליות, חניה

מנשה

24/05/15
7.8
אוכל ומשקאות
7
איכות החדר
8
נקיון
7
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
8

המיקום והשרות

חבל שמתעסקים בקטנות כגון חניה

רוית

18/05/15
7.9
אוכל ומשקאות
8
איכות החדר
8
נקיון
8
מיקום המלון
8
תמורה למחיר
8

את הקירבה לרכבת הקלה, למיקומו ואת השירות

קיבלנו חדר בקומה השניה חדר ראשון על הלובי. נוף לכביש וזה היה מאוד מאוד מאכזב! המיקום למזרח ירושלים קצת הלחיץ.. אבל מהחינת קירבה לעיר העתיקה ולרכבת הקלה זה התאזן.

כוכי

26/04/15
7.7
אוכל ומשקאות
9
איכות החדר
8
נקיון
5
מיקום המלון
9
תמורה למחיר
8

אהבתי את השירות והאדיבות של עובדי המלון, כמו כן האוכל היה טעים ונקי בחדר אוכל ובשפע.

יש לשפר את ניקיון החדרים, בחדר שלנו לא היה שטיח ויש רצפת פרקט ולכן כל דבר שהיה נופל על הריצפה פירורים וכו' היה מורגש והפרקט נשאר מלוכלך כאילו דורכים על חולות בחדר. לגבי זה שלא אחזור למלון פשוט אני לא אוהבת להיות באותו מלון מספר פעמיים אוהבת לגוון.