ביקורת על מלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת , ציון 7.2, תאריך 24/07/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון אסטרל נירוונה סוויטס אילת

חוות דעת מההזמנה של יהודית

היחס של רבקה בכיסה למלון והיחס הלבבי. היחס של סנדרה לפתרון בעיה. והיחס האכפתי של השף אלון שירות עד החדר עם חיוך חם, התעניין בנו כל ימי השהות במלון שאל לשלמונו ולרווחתנו.

אמנם החדר היה מותאם לנכים עם כיסא מיוחד אבל לא היה בו כלי רחצה. אמנם כשבקשתי קיבלתי. מעלית אחת לכל באי המלון והמעבר של אורחי המלון לחדר האוכל עובר דרך שירותים והריחות לא היו נעמים. הכניסה לחדר האוכל מהבריכה לאדם עם כיסא גלגלים לא הייתה סבירה כי בכל פעם היו שם מתרחצים וכסאות הבריכה שהפריעו. הזמן שחיכינו עד שנפתחה הדלת, כאילו אנו מחזרים על הפתחים.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים