חוות דעת מההזמנה של סיגלית (תאריך 30/10/16)
8.2
מיקום המלון והשירות האדיב במלון.
האוכל במיוחד בשבת בבוקר היה דל מאוד לא היה מבחר . הגחנון הוגש לא אפוי . בקיצור לאכזבתנו למעט סלטים כמעט ולא היה מה לאכול. בנוסף למרות שהובטח ולמרות שהראנו בתעודת זהות שהיה זה יום ההולדת לא הייתה כל התייחסות לכך בחדר במלון. ממש א כ ז ב ה !
תגובת המלון:
סיגלית שלום
תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט בירושלים
ותודה על חוות הדעת שכתבתם.
לגבי ארוחת בוקר של שבת עקב כשרות המלון לא ניתן להעשיר את המזנונים החמים במוצרים רבים. בשאר ימי השבוע המזנון החלבי עשיר ביותר.
בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל.
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס
אוכל ומשקאות
6
איכות החדר
8
עיצוב ואוירה
9
שירותים ומקלחת
8
שירות
9
אזורים ציבוריים
8
נקיון
9
מיקום המלון
10
תמורה למחיר
7
המלצות: האם המלון מתאים ל....
נסיעה לבד
6
משפחות עם ילדים צעירים
7
משפחות עם ילדים בוגרים
8
חופשה רומנטית
4
פנסיונרים
9
נסיעה עסקית
8
עם חברים
8