חוות דעת מההזמנה של לימור (תאריך 30/10/16)
אווירה בכלל מיקמו אותנו במקום נפלא בסוכה
מבעוד מועד הודענו כי יש יום הולדת לבתי. ההתיחסות במלון לא באה לידי ביטוי וחבל בעוד שלחדרים שלא ביקשו הגיעה ההתיחסות. (כיבוד קל) ראינו בדיוק היכן עבר שירות החדרים לשים את הכיבוד. עלי לציין כי היינו חודש וחצי לפני ונהננו. הפעם לא היתה כמו אז. הגעתי מוקדם על מנת לבדוק שכל החדרים שהזמנו(הגענו 3 משפחות כל אחת 3 חדרים) נמצאים באותה קומה וביחד נאמר לי שכן אולם, בהגעה של אחותי לא היה כך והיא נאלצה לעמוד כשעה בדלפק הלובי על מנת שיסדרו שוב את החדרים. בחדר האוכל השירות לא היה יעיל וטוב. אבל השירות שהיה שם לא עשה את העבודה. היו חסרים כוסות וסכו"ם. בבוקר ביקשנו קנקן קפה לא נתנו לנו. היינו צריכים לגשת לקחת ולא היה חם בכלל. הצלחות נלקחו טרם סיום הארוחה.
תגובת המלון:
לימור שלום
תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט. בדקתי את טענותייך ועלי לציין כי העובדות
שציינת אינן מדוייקות.
החדרים ששובצו לקבוצת היו 628 630 631 632 634 635 כולם שובצו יום לפני ההגעה כך שהטענה כי חדר אחד נאלץ להמתין עד לשיבוץ פשוט אינה נכונה. ויש תעוד לכך.
חדרים 628 ו 635 אלו החדרים אשר קיבלו וי אי פי. במידה והחלפתם בינכם את החדרים
מי שניכנס לחדרים הנ"ל קיבל את ה VIP.
ביום שבת בבוקר על כל השולחנות היו קנקני קפה ועוד קנקני קפה בעמדת הקפה בצד.
מלון גרנד קורט ידוע כמלון שרמת השירות בו גבוהה מאוד,
נשמח לארח אתכם בעתיד ולהוכיח זאת.
בברכה,
רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל.
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס