English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת מההזמנה של אלי (תאריך 25/05/15)

7.1

1.המיקום. 2.חוף הים. 3.האינטימיות של המלון.

כמי שמגיע למלון בממוצע פעמיים בשנה, וזאת למעלה מ-10 שנים, אני חייב לציין שבשנתיים-שלוש האחרונות חלה הידרדרות מתמשכת מההנאה לשהות במלון. הסיבות העיקריות: 1.רמת המזון, האיכות והמגוון(במיוחד בארוחות הבוקר) ירדה, וניכרת מגמה לחיסכון בכסף למלון ע"ח האיכות והמגוון. 2.מכירה מסיבית של אורחים יומיים, במיוחד בחגים ובשבתות, פשוט מוציא את התענוג של שהייה בחוף או בבריכה ובספא, ויוצר לחץ אדיר על הלובי בשעות אחה"צ. 3.החזרת חדרים עד 11:00 בבוקר, אינה הוגנת. במקרה שלי, הזמנתי הפעם 3 חדרים למשפחתי,והיינו צריכים להתחנן שישאירו לנו חדר אחד עד 12:30.אני מבלה בבתי מלון בישראל, מהמפוארים ביותר ושם לא נתקלתי בזה.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

אוכל ומשקאות
6
איכות החדר
7
עיצוב ואוירה
8
שירותים ומקלחת
7
שירות
8
אזורים ציבוריים
5
נקיון
7
מיקום המלון
9
תמורה למחיר
7

המלצות: האם המלון מתאים ל....


נסיעה לבד
4
משפחות עם ילדים צעירים
5
משפחות עם ילדים בוגרים
6
חופשה רומנטית
7
פנסיונרים
9
נסיעה עסקית
5
עם חברים
8