English
hotels.co.il כל המלונות בישראל

ביקורת על מלון ישרוטל אגמים אילת, ציון 8.0, תאריך 20/02/20

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון ישרוטל אגמים אילת

חוות דעת מההזמנה של Bina

החדרים בקומת הקרקע מצוינים. בקומות הגבוהות התבצע שיפוץ בחדרים שהפך אותם לבעיתיים מאוד. קיבלנו חדר בקומה שלישית אך למזלנו הצוות הנפלא של המלון הסכים להחליף את החדר לחדר בקומת הקרקע. מעבר לעניין החדרים הכל היה מצוין. השירות, האוכל, החניה והשקט.

עשיתם שיפוץ בחדרים אך הפכתם אותם לבלתי ראויים. הדלת של השירותים מופנית לראש של האורח שישן לצידה. הדלת שקופה ולא ואם אחד האורחים משתמש בשירותים בלילה הוא מעיר את השני. האורח שישן בצד השני של המיטה סובל את רעש המקרר שממוקם חמישים ס״מ מראשו. התארחנו במלון מספר פעמים בעבר ונהנינו מאוד. לאחר שינוי עיצוב החדרים לא נוכל להתארח במלון בעתיד אלא אם ניקח חדר יקר בקומת הקרקע. חבל מאוד שהשקעתם כספים רבים באופן ששינמך מאוד את איכות החדרים.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים