חוות דעת מההזמנה של אדיר (תאריך 18/12/21)
אני אנסה לסכם לפי נושאים: \nשירות - בקבלה קיבלנו שירות טוב שירות החדרים היה בסדר גמור והשירות בחדר האוכל היה גם כן בסדר גמור אבל ביום שישי אמרו לנו שבגלל מזג האויר יפתחו רק את המתחמים הפנימיים של קיפצובה עד שעה 16:00, הגעתי עם הילד בשעה 14:50 הילד התחיל לשחק קצת ולהנות ופתאום אחרי בדיוק 10 דקות כיבו לנו את האורות והגיע בחור שביקש לצאת כי סוגרים את האתר והוציא אותנו החוצה אמרתי לבחור שאמרו לנו שפתוח היום עד 4 ולכן הגענו עכשיו אמר שהוא לא יודע מה אמרו לנו אבל הם סוגרים היום ב -3 ואין מה לעשות יצאנו והילד ממש התבאס התקשרתי לקבלה לברר אמרו לי שמנהל יחזור אלי ולא חזר אף אחד.\nאוכל - בסה\\\"כ בסדר אל תצפו למלון יוקרה ארוחה נחמדה ולא רעה אבל אין מבחר גדול במיוחד חוץ מארוחת שישי בערב שבה היו לחמניות יבשות ברמה מביישת שבלתי ניתנות לאכילה כמו כן העובדים מטיילים בחדר אוכל ללא מסיכות.\nחדרים וניקיון - החדר היה אחלה מרווח ונחמד אבל לא הכי נקי השולחנות בסלון היו מלוכלכים ודביקים ובאמבטיה יש עובש על הסיליקון מסביב האמבטיה ועל הטלפון של האמבטיה\nמיקום - נמצא במיקום מעולה 10 קות נסיעה מירושלים המקום עצמו מתוחזק יפה הגינות מטופחות ונקיות \nכללי התו הירוק - על הוראות התו הירוק אין ממש על מה לדבר ולא נראה שהם קיימים אף אחד לא הולך שם עם מסיכה לא העובדים של המקום ולא האורחים והדבר ממשיך אותו דבר גם בקיפצובה במתחמים הסגורים נכנסו למתחם הגי\\\'מבורי בשבת בצהריים ואכן בדקו תו ירוק בכניסה אבל בפנים היה הרבה צפיפות כאשר אף אחד מהאורחים לא היה עם מסיכה ולעובדים לא באמת היה אכפת אף אחד לא בודק או מבקש לשים מסיכה ודווקא שם רוב בעובדים כן דאגו להיות עם מסיכה אך גם לא כולם ולכן העדפנו להיות שם כמה שפחות ולא יכלנו כל כך להינות מהמקום
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס