English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

ביקורת על מלון צובה ירושלים, ציון 6.2, תאריך 16/08/15

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון צובה ירושלים

חוות דעת מההזמנה של שגב

את המיקום והנוף את ארוחות הבוקר את אפשרויות העסקת הנכדים

*רישום מדוייק של שמות האורחים (לא סבג במקום שגב) *ניקיון יומי של החדרים וסביבתם (המדרגות וכו') *אחזקה שוטפת ותיקונים (חלודה במשקוף הדלת לאמבטיה, מים לא יורדים באמבטיה התקנת מתלים שהתפרקו *מיטות גדולות יותר שיתאימו לנכדים בני 17 בגובה 190 *מיכל לאיסוף בקבוקי פלסטיק *מידע מדוייק יותר לגבי שוברי ההשתתפות בגליתא, מניעת הטעיית הציבור *קיום בקשות לגבי מיקום החדרים (לנשים בהריון מתקדם ולמשפחה עם תינוק) בקומה תחתונה עם נגישות נוחה. נראה כי תשובת הקבלה לגבי הבקשה" כל החדרים אותו דבר! 8 מדרגות למעלה או 8 מדרגות למטה, החדרים על צלע הר" מעידה על כך שאנשי הקבלה אינם מכירים את המקום. בסופו של דבר - בהזמנה של 5 חדרים קבלו את המקום הנגיש - בני הנוער וזוג. כלתי בסוף ההריון וביתי עם התינוקת קבלו חדרים בקומה שנייה., מה ההיגיון. גם בקיפצובה - אחזקת המשחקים לקטנים לקוייה. מכוניות שבורות וכו'

תגובת המלון:
יהודית שלום רב, תודה שבחרתם להתארח במלון צובה, אני שמח לקרוא שאהבתם את המיקום, הנוף, ארוחת הבוקר והאפשרויות להעסקת הילדים ומצטער לשמוע שלא עמדנו ב-100% בצפיותיכם. נציגינו בהזמנות מקפידים על רישום מדויק ככל האפשר של שמות האורחים ולכן מצער אותי לשמוע שנפלה טעות, יתכן שבשל שמיעה לקויה במעמד ההזמנה. אנו משקיעים מאוד בתחזוק ושיפור פני חדרי המלון וקשובים לביקורת בונה כאשר מתקבלת מאורחינו. מנהל המשק קיבל דו"ח מפורט ובו התקלות שציינת על מנת שיוכל לטפל בהן בהקדם. תודה לך על הצעתך בעניין איסוף בקבוקי הפלסטיק, הרעיון עולה בקנה אחד עם שאיפתינו לשמור על נקיון המלון וסביבתו. הבנתי ממנהל המלון שהעניין נמצא בטיפול ויוסדר בימים הקרובים. בעניין השוברים לגליתא, הקיץ החלטנו להעניק לאורחינו שובר מיוחד המקנה השתתפות חינם לאדם אחד, במסגרת סדנת היכרות עם המקום. יתכן שאירעה אי הבנה באשר לאופי ההטבה, פעלנו מידית להבהרת ההטבה. נציגינו בהזמנות מקבלים בקשות רבות מאורחים במעמד ההזמנה ומשתדלים למלאן, כמובן על פי יכולת המלון. יתרה מכך, אנו עוקבים אחר הבקשות גם בסמוך למועד האירוח ועושים הכל על מנת לאפשר את מימושן. הן עובדי ההזמנות והן עובדי הקבלה מכירים טוב מאוד את מבנה המלון, מה שעוזר מאוד בחשיבה על שיבוץ מושכל. יתכן ואירעה אי הבנה במעמד בקשתך. היינו שמחים לסייע לכם בהחלפת החדרים לו היה באפשרותנו. אנו ממליצים בהזמנה הבאה לציין בכתב למחלקת ההזמנות את בקשותיכם המיוחדות. הערותיך לקיפצובה הועברו לידיעת מנהלת הפארק. בברכה, אלון שניר מנהל קבלה

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים