English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

ביקורת על מלון צובה ירושלים, ציון 7.4, תאריך 27/09/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון צובה ירושלים

חוות דעת מההזמנה של מרים

היחס של כל הצוות (בכל המתחמים) מאוד לבבי, חייכני וחם, והוא מאפיל על כל תלונה, כי יש עם מי לדבר, ויש מענה לכל פניה.

נושא הנקיון לוקה בחסר. למשל : רצוי לנקות בהקפדה את האזורים הציבוריים, כמו : המסעדה בקיפצובה - את הרצפה והשירותים במסעדה - יש לשים לב לפרטים כמו : נייר לניגוב ידיים, סבון ידיים, נקיון כללי, לנקות את המתקנים בג'ימבורי. יש להקפיד יותר על תחזוקת חדרים, כמו : טאטוא, לבדוק כיורים אם סתומים ונקיון המרפסת מלשלשת צפורים (לפני מסירת החדרים). יש לבדוק נקיון מתקן ההאכלה של הברווזים - לא נעים לגלות חרקים מעורבים בזרעוני ההאכלה.

תגובת המלון:
מרים שלום רב, ראשית כל, תודה שבחרתם להתארח אצלנו במלון צובה ועל שהקדשתם מזמנכם לחוות דעתכם. משמח מאוד לקרוא שקיבלתם יחס לבבי ואדיב ושירות הולם. תודה על המשוב החיובי ותודה על הביקורת הבונה. אעביר לגורמים הרלבנטיים. נשמח לארח אתכם אצלנו גם בעתיד בברכה, אלון שניר מנהל קבלה

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים