English
hotels.co.il כל המלונות בישראל

ביקורת על מלון קיסר פרימייר ירושלים, ציון 7.6, תאריך 12/07/15

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון קיסר פרימייר ירושלים

חוות דעת מההזמנה של רינת

המלון יפה ונקי. צוות המלון נאות לעזור ולרצות השרות טוב האוכל טוב.

יותר לדאוג לצרכים של הציבור הדתי. להתאים את שעות הארוחות בשבת לתפילות. ברוב השבת כשהגברים יוצאים מבית הכנסת הארוחה כבר מסתימת. לא הצלחנו להיכנס לבריכה בשבת המקום לא גדול וכשהמלון בתפוסה זה כל הקודם זוכה. לחשוב על פינה לשתייה חמה במהלך השבת מקום עם מיחם. השבת ארוכה ואין לדתייםאפשרות לשתות קפה או תה כל השבת כמו כן מעלית השבת לא הופעלה והיינו בקומה 6 וזה היה קשה.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים