English
hotels.co.il כל המלונות בישראל

ביקורת על מלון קיסר פרימייר ירושלים, ציון 5.5, תאריך 08/08/15

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון קיסר פרימייר ירושלים

חוות דעת מההזמנה של מרדכי

הסיור בשכונת נחלאות. המדריך היה אדיב , מקצועי ונעים הליכות. הניקיון בחדר כולל החלפת מגבות היה סביר. חלק נכבד מאנשי צוות המלון היה אדיב.

המיזוג היה לקוי והיה חם בחדר. לטענת איש האחזקה "אין מה לעשות". ביקשנו מזרון זוגי שלם וקיבלנו שני מזרונים. טלוויזיה 4 ערוצים בלבד. חדר האוכל היה חסר ירקות חתוכים, לחם מקמח מלא, מחסור בפירות טריים. אין פעילות במלון .

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים