חוות דעת מההזמנה של מורין (תאריך 23/08/15)
חדר יפה, מעוצב ונעים בחדר האוכל יש קבלת פנים יפה ונעימה כאשר האורח נכנס בסך הכל מאוד נהיננו מהחופשה בירושלים ונשמח לחזור למלון קיסר פרמייר שוב. גם נמליץ עליו לחברים ולבני משפחה
1. הפריע לנו שבאו לסדר את החדר כאשר נחנו אחר הצהריים. לא לעניין. גם לא שאלו אותנו כעבור כמה זמן אפשר לחזור ולסדר את החדר 2. מבחינה תיירותית, רושם לתייר - מחדר 604 רואים בתי דירות ושם בחצר צר וגם בשטח בין שני בניינים יש המון אשפה. ברור לי שזה לא שטח המלון, אבל הייתי שולחת עובד לאיסוף האשפה. המלון גם מייצג את ירושלים, עיר הקודש. הייתי מצפה שתקחו יוזמה לשיפור מראה העיר (רק מה שנראה מחלון המלון). 3. קיימת בעיית חניה. מזל שאורחים רבים הגיעו באוטובוסים ("תגלית") ולא ברכבים פרטיים. מה קורה כשאין אורחים כאלו? ראינו שיש חניון תת-קרקעי. האם אורח יכול לחנות שם בתעריף מוזל?
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס