English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

מלונות ספא - ספא במלון

מרכז הזמנות: 072-3728130

מלון עין גדי ים המלח

כתובת: קיבוץ עין גדי, ד.נ ים המלח, 86980 מספר כוכבים
עין גדי ים המלח

להרגע, לנוח, להתפנק ולהתמלא בכוחות מחדש במלון עין גדי. להינות מהאוויר הנקי והעשיר בברום, לטבול בים המלח או בבריכת השחייה הצופה לנוף - בעונה. לטייל בנחלים, באתרי הארכיאולוגיה ובשמורות הטבע המרתקות. להתענג על האוכל הטרי והטעים. לסייר בשבילי הגן הבוטני ולהתפעם משפע הצמחים הייחודיים. אנחנו מזמינים אתכם לחופשה של שקט ושלווה בחיק הטבע. מלון עין גדי נמצא סמוך לאוצרות טבע מדהימים. מצידו האחד ים המלח, ספא טבעי עשיר במינרלים. מצידו השני שמורת עין גדי המפורסמת, השופעת נחלים ושרידים ארכיאולוגיים. במרחק נסיעה קצר תמצאו את גן לאומי מצדה ואת שמורת הטבע עינות צוקים, וכן מגוון ענק של מסלולי טיול מרהיבים. המלון עצמו שוכן בתוך גן בוטני ירוק ויפיפה.

מלון ישרוטל נגה ים המלח - גנים לשעבר

כתובת: עין בוקק ים המלח מספר כוכבים
ישרוטל נגה ים המלח - גנים לשעבר

לחופו של ים המלח ובלב איזור התיירות עין בוקק, שוכן מלון ישרוטל נגה ים המלח. שופץ וחודש כולו בעלות של כ-25 מיליון שקלים! המלון הממוקם מול חוף ים המלח, שודרג על כל מתקניו, לרבות בריכות השחייה, בריכות המלח, חדרי המלון והשטחים הציבוריים. אורחי הרשת מוזמנים למלון נגה החדש וליהנות מחופשה מרגיעה, טיפולי ספא מגוונים, חוויה קולינרית עשירה ומעיצוב חדשני ומזמין של חדרי המלון.

מלון השרון הרצליה

כתובת: רמות ים 5 הרצליה מספר כוכבים
השרון הרצליה

המלון שוכן על חוף הים ומשקיף אל נוף מרהיב. במלון בריכת שחיה גדולה מוקפת גנים ומדשאות, בריכת ילדים, מסעדות, מועדון שיט וגלישה, אולמות אירועים.

מלון נווה אילן מרשת סי הוטלס

כתובת: נווה אילן 90850 מספר כוכבים
נווה אילן  מרשת סי הוטלס

בסביבה ירוקה ופסטורלית, בלב הרי יהודה שוכן מלון נווה אילן. המלון ממוקם במיקום אידיאלי – במרחק נסיעה קצר מירושלים וכחצי שעה מתל אביב. במלון 174 חדרים מרווחים ופינות חמד. כל אלה "מתובלים" בחוויית אוכל מקורית ומגוונת ובאוויר הרים צלול כיין, בכל עונות השנה!

מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

כתובת: עין בוקק ים המלח מספר כוכבים
לאונרדו פלאזה ים המלח

ב לאונרדו פלאזה ים המלח 280 חדרים מהודרים וסוויטות אלגנטיות של המלון משקיפים אל ים המלח ומדבר יהודה, מעוצבים באופן מלא, בטוב-טעם . מטבח בינלאומי ומגוון עשיר של שרותי מזון ומשקאות.

מלון אחוזת אסיינדה ביער

כתובת: יפה נוף מעלות תרשיחא מספר כוכבים
אחוזת אסיינדה ביער

אחוזת אסיינדה ביער ממוקמת במרומי הגליל המערבי, בסמוך לכפר ורדים. המלון בנוי כאחוזה ספרדית אותנטית וקסומה הפרושה על פני שבעים דונם של חורש טבעי. באחוזה 168 חדרים מסוגננים שרובם שופצו, המשקיפים אל נוף גלילי עוצר נשימה. המלון שופץ, בריכת השחייה החצי אולימפית, חמאם, חדרים חדשים,חדר כושר מחודש התפריט עודכן

מלון דניאל הרצליה

כתובת: רמת ים 60 הרצליה מספר כוכבים
דניאל הרצליה

מלון דניאל הרצליה מציע שילוב אידיאלי של עסקים ובילויים על שפת הים התיכון. המלון מתהדר בעיצוב ברמה בינלאומית, שירותים מתקדמים לעסקים, היצע קולינרי משובח ושירות מעולה...

מלון נבל דוד רמדה נתניה

כתובת: רחוב שדרות עובד בן עמי 41 מספר כוכבים
נבל דוד רמדה נתניה

ברוכים הבאים למלון נבל דוד רמדה נתניה מרשת המלונות נבל דוד מלון נבל דוד, רמדה נתניה, מלון סוויטות ייחודי, מרווח ומעוצב להנאה מירבית בחופשה מפנקת. כל הסוויטות משקיפות אל עבר הים התיכון, מכל חלון ומרפסת תוכלו לקחת נשימה לנשמה, להתרגש מהכחול הגדול המשקיף אליכם וקורא לכם לצאת אל חוויות עוטפות רגעים קסומים ומנגינות חדשות של חופשה סוחפת.

מלון בראשית ישרוטל מצפה רמון

כתובת: דרך בראשית 1 מצפה רמון 80600 מספר כוכבים
בראשית ישרוטל מצפה רמון

אל מול נופים קדומים מלאי מסתורין ושלווה ממוקם מלון יוקרתי ומפואר ישרוטל בראשית מצפה רמון.
המלון מתוכנן בקפידה ומעוצב תוך מחשב רבה על הטבע העצום הסובב אותו ומעניק כניסה ראויה לו בכל פינה אפשרית במלון.
ברכית מפוארת בנויה בסטדנרטים ראשונים בישראל תוך מראה של "נוף איסופי" כאילו נשפכת החוצה אל תחתית צוק מרהיב בנופו.
חוויה חדשה, מרטיטת חושים במלון המפואר החדש של רשת מלונות ישרוטל. מתחם ענק של יחידות נופש ברמה גבוהה ובסטנדרטים מנצחים.

מלון קיסר פרימייר טבריה

כתובת: הטיילת 103 טבריה מספר כוכבים
קיסר פרימייר טבריה

מלון קיסר טבריה המפואר, ממוקם בלב ליבה של הטיילת, מציע חדרים מרווחים הצופים כולם אל האגם, ספא מפואר עם בריכה טרמומינרלית, מזון משובח ואוירה תוססת.

מלון קיסר אילת פרימייר

כתובת: החוף הצפוני אילת מספר כוכבים
קיסר אילת פרימייר

במלון 241 חדרים נוחים ונעימים המשקיפים כולם לנופים הקסומים של הלגונה, הים האדום או בריכת המלון הטרופית.

מלון לוגוס - יד השמונה

כתובת: מושב יד השמונה מספר כוכבים
לוגוס - יד השמונה

מלון לוגוס יד השמונה מעניק למבקריו חווית חושים מיוחדת במינה: נופים בתוליים מוריקים לכל כיוון אפשרי, נוף מישור החוף והשפלה הרחק מההמון הסואן, ניחוחות של "אוויר הרים צלול כיין", וטעמים מגוונים במסעדת יד השמונה.

מלון מילוס ים המלח

כתובת: עין בוקק ים המלח מספר כוכבים
מילוס ים המלח

מלון מילוס ים המלח הוא המלון החדש והנוצץ בים המלח, מלון הפרס על מרחב, בקרבת החוף עם גישה לחוף פרטי עם פינוקים והנאות גדולות וקטנות. מלון מילוס מארח באווירה יוונית, עם טברנה הבנויה מאבן שהובאה במיוחד מיוון כדי לתת לאורחים את האווירה היוונית האותנטית השמחה עם מוזיקה ומטעמים יווניים.

ישרוטל נבו ים המלח (ישרוטל ים המלח לשעבר)

ישרוטל ים המלח הינו מלון נופש וספא מהודר המציע ספא מפנק בים המלח, החדרים מדהימים המשקיפים אל ים המלח והרי אדום, שפע של בידור, הפקות ערב, פעילות ילדים, חוף ים פרטי ומאובזר, שתי בריכות מים מתוקים, בריכת ילדים, מסעדות, רמת מזון משובחת ואווירה פסטורלית

מלון ישרוטל מצפה הימים החדש

כתובת: ת.ד 27, ראש פינה 12000 מספר כוכבים
ישרוטל מצפה הימים החדש

אוצר טבע גלילי. בצפון הארץ, אל מול נוף גלילי קסום, ובמרחק נגיעה מצפת ומראש פינה, יושב המלון הייחודי ובעל המוניטין מצפה הימים, המכונה בפי אוהדיו הרבים "גן עדן". אנו מזמינים אתכם לחזור ולגלות את הקסם הגלילי, שנרקם וצמח כאן לאורך שנים, ומציעים ריחות, טעמים, צלילים ומראות שניתן לחוות רק כאן, בפנינת הטבע הירוקה, הנפלאה והייחודית הזאת.

ציון: 100
מ- 1 חוות דעת

מלון ארץ צאלים

כתובת: קיבוץ צאלים ד.נ. חלוצה מספר כוכבים
ארץ  צאלים

בקצה הנגב הצפוני במפגש בין שמים וארץ שוכן מלון ארץ צאלים. חדרי המלון מוקפים במדשאות מטופחות וגינות פרחים ייחודיות. אוויר צלול ונקי ומרחבי עין קץ כפי שרק הנגב יכול להציע. במלון 50 חדרי אירוח בשלושה אגפים. לבחירתכם חדרי אדמה,שמים, מים, ושמים בוטיק.

מלון ישרוטל כרמים ירושלים

כתובת: ת.ד. 10, קיבוץ קריית ענבים מספר כוכבים
ישרוטל כרמים ירושלים

מלון כרמים ספא ישרוטל ממוקם בהרי ירושלים. תנאי הקרקע המיוחדים של האזור עוזרים בגידול זני ענבים מיוחדים בכרמים שמסביב כשלצידם ייקבי בוטיק איכותיים המאפיינים את האזור כ"ארץ היין" של הרי ירושלים. המלון ממקום על רכס המשקיף אל ישובי אבו גוש, בית זית, הר אדר, נווה אילן - ישובים מרכזיים לתיירות עם מסעדות אותנטיות, בתי קפה, גלריות לאמנות ושווקים. במלון 155 סוויטות וחדרים מפוארים המשלבים בין עיצוב עכשווי ותחושת נינוחות ורוגע המאפיינים את האזור. כל החדרים פונים לכיוון הרי ירושלים

מלון לאונרדו סיטי טאואר תל אביב

כתובת: זיסמן שלום 14 רמת גן מספר כוכבים
לאונרדו סיטי טאואר תל אביב

ביזנס אנד פלז'ר במלון לאונרדו סיטי טאואר מלון לאונרדו סיטי טאואר (לשעבר מלון שרתון סיטי טאואר) ממוקם לצד מגדלי פאר ומרכזי העסקים בלב אזור הסיטי בתל-אביב. אורחי המלון נהנים מחופשה עסקית מושלמת יחד עם נוחות מקסימאלית והנאה מכל האטרקציות שיש לעיר תל-אביב להציע.
החדרים במלון לאונרדו סיטי טאואר מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר, מרווחים ומפנקים במיוחד. במלון "חדרים חכמים" הנותנים מענה לצורכי עבודה משרדית. טרקלין העסקים היוקרתי מספק את כל השירותיים העסקיים: פינות ישיבה לפגישות עסקיות, שירותים משרדיים, אינטרנט, פקס ועוד.
במלון חדר כושר משוכלל, ספא מפנק ומסעדת גורמה "ארוגולה" אשר הופכים את החופשה העסקית שלך לחופשה שכולה עונג.

כפר הנופש דור - טנטורה

למרגלות הכרמל , בין מדשאות ועצי דקל ועל חופו המדהים של הים התיכון תמצאו את יחידות הנופש המשפחתיות של "כפר הנופש דור" : מבני איגלו, חופיות ,דירות אירוח וקוטגי'ם.

מלון רויאל ים המלח

כתובת: ים המלח מספר כוכבים
רויאל ים המלח

מלון רויאל ים המלח הינו מלון ברמת אירוח גבוהה ויוקרתית. במלון 400 חדרים גדולים ומרווחים ביותר באזור ובכללם סוויטות נשיאותיות עם מרפסות ענק וג'קוזי, סוויטות דה לקס מפוארות ומפנקות, חדרי פנורמה עם נוף עוצר נשימה של 240מעלות. כול החדרים מצוידים במסך טלויזיה LCD, כספת אישית, ערכת קפה ומיני בר.

מלון הרודס ים המלח

כתובת: נווה זוהר ים המלח מספר כוכבים
הרודס ים המלח

ברוכים הבאים למלון הרודס ים המלח, מלון בריאות ונופש בנקודה הנמוכה ביותר בארץ. מלון קלאסי ומשפחתי עם 220 חדרים, המציע שירות ויחס אישי באווירה נעימה ואינטימית.

מלון לוטן

כתובת: קיבוץ לוטן מספר כוכבים
לוטן

ברוכים הבאים לערבה הדרומית ולמלון מטיילים מדברי לוטן- כאן המדבר מכתיב את הקצב, מסביב נופי בראשית פסטורליים – הרים מדבריים, דיונות ציוריות של חול, צמחי מדבר, חיות בר מרתקות, אוויר צלול והרבה שקט

מלון VERT ים המלח

כתובת: עין בוקק מספר כוכבים
VERT ים המלח

VERT ים המלח ממוקם על חוף ים המלח, במקום הנמוך ביותר בעולם. בלב נוף יחודי של מדבר וים. במלון חניה ללא תשלום ע"ב מקום פנוי.

מלון כפר נופש אלמוג ים המלח

כתובת: קיבוץ אלמוג צפון ים המלח מספר כוכבים
כפר נופש אלמוג ים המלח

כפר הנופש אלמוג, אי ירוק בפיתחו של מדבר יהודה, במרחק קצר מחופי צפון ים המלח, מול עוצמת המדבר ונוף קדומים עוצר נשימה, בין כרי דשא מוריקים ותחת לעצי הנוי ,נמצאים חדרי האירוח ברמה מלונאית. בכפר הנופש תמצאו 79 חדרי אירוח המתאימים למשפחות זוגות ויחידים. השקט והיופי הניבטים מהכפר מהווים תפאורה מושלמת לחופשה רגועה במקום בריכת שחיה עונתית הפונה לנוף, המשמשת את אורחי הכפר. קירבה למסלולי טיול מגוונים, ואטרקציות חווייתיות

מלון הרודס תל אביב

כתובת: רח` הירקון 155 תל אביב מספר כוכבים
הרודס תל אביב

מלון הרודס ת"א, מלון מפואר בסגנון של פעם שוכן בליבה של תל אביב, צופה לנופו המרהיב של הים התיכון. המלון מעוצב בסגנון העיר הלבנה של ת"א של שנות ה 30. לובי מלון הרודס תל אביב מעוצב כשדרה תל אביבית, עם שדרת עצי פיקוס המובילים אל חוף הים. שלטי רחוב תקופתיים מסמנים את אזורי המלון השונים, כאשר ברקע ניתן לשמוע את ציוץ הציפורים והמוסיקה. לנוחות האורחים חדרים מעוצבים עם ריהוט קולוניאלי ונוחות עכשווית, מסעדות איכותיות וחוף ים משגע ההופכים את החופשה שלכם לחוויה אנרגטית ונפלאה. מלון הרודס תל אביב מזמין אתכם לחוות חופשה יוקרתית עם מקסימום חוויות שיש לעיר תל-אביב להציע.

מלון רמת רחל ירושלים

כתובת: קיבוץ רמת רחל תלפיות מספר כוכבים
רמת רחל ירושלים

במלון הקיבוצי היחידי בירושלים משקיף על נופו המרהיב של מדבר יהודה, הרודיון, בית לחם וירושלים. מלון המשלב את אוירת הכפר, מוקף בגינות ירק ודשא עם כל השרותים והנוחות של מלון עירוני מודרני

מלון צובה ירושלים

כתובת: קיבוץ צובה מספר כוכבים
צובה ירושלים

מלון צובה - מלון כפרי בהרי ירושלים אנו מזמינים אתכם להר של חוויות ואווירה נהדרת המשולבת בכיף לילדים בפארק השעשועים קיפצובה (פתוח בסופי שבוע ובחופשות מבית הספר )טיולים מרתקים בנוף מרהיב, טעימת יין ביקב צובה וקיום סדנאות שוקולד בחוות השוקולד גליתא-בתשלום נוסף ובתיאום מול בית העסק.

מלון לאונרדו פלאזה טבריה

כתובת: הבנים טבריה מספר כוכבים
לאונרדו פלאזה טבריה

במלון לאונרדו פלאזה טבריה (לשעבר מלון שרתון) תוכלו ליהנות מחופשה אולטימטיבית - לברוח מהשגרה היומיומית המתישה ולמלא מחדש את המצברים באנרגיה חדשה. מלון לאונרדו פלאזה שוכן על שפת הכינרת הכחולה ומציע לכם מגוון חוויות ופינוקים: ספא עם מגוון טיפולים לגוף ולנשמה, מועדון ילדים עם שפע פעילויות, ארוחת ערב עשירה ואיכותית במסעדת "חצר המלך הורדוס" ואווירה ייחודית ושירות מקצועי. חדרי המלון המעוצבים והמרווחים, השירות האדיב ונוף הכינרת הנשקף מחלונות המלון וממרפסות החדרים, הופכים את האירוח במלון לאונרדו פלאזה טבריה לחוויה מושלמת ונפלאה עם טעם של עוד. בריכת המלון פתוחה בעונת הרחצה.

מלון גלעדי גליל עליון

כתובת: מלון גלעדי, קיבוץ כפר גלעדי ד.נ גליל עליון מיקוד 1221000 מספר כוכבים
גלעדי גליל עליון

מלון גלעדי, שוכן בקיבוץ כפר גלעדי, למרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון ומשקיף אל הנופים עוצרי הנשימה של הרי הגולן, החרמון ועמק החולה. במלון 158 חדרים וסוויטות מעוצבים ומרווחים, הפרוסים על פני שטח רחב ידיים, מטופח וירוק, ומאפשרים ליהנות מחופשה שלווה, להתפעם מנופים עוצרי נשימה, להתמסר לטבע הגלילי ולהתענג מהבריזה המלטפת ומאוויר פסגות צלול. החדרים מותאמים לזוגות ולמשפחות וכוללים גם 6 חדרי אירוח מותאמים ומונגשים לנכים ו-12 מיני-סוויטות Executive Spa מעוצבות ומפנקות.

מלון ספא שיזן הרצליה

כתובת: רמת ים 60 הרצליה מספר כוכבים
 ספא שיזן הרצליה

למרגלות חוף ימה של הרצליה פיתוח, שוכן "שיזן" - מלון ספא וסגנון חיים, עטוף בניחוחות המזרח הרחוק ומשדר יוקרה מעודנת ושלווה אינסופית. בואו וגלו גם אתם את השיזן שלכם...

מלון הגושרים מלון בטבע

כתובת: קיבוץ הגושרים דנ גליל עליון מספר כוכבים
הגושרים מלון בטבע

'הגושרים מלון בטבע' - נבנה על חורבות ארמון החורף של האמיר פעור,ששלט בצפון עמק החולה (בתקופת השלטון העותמני), צופה אל הרי הגולן והחרמון המושלג שוכן הגושרים מלון בטבע. , נוף פסטורלי ואוויר צח מבטיחים פינה אידיאלית לנופש המבקש שלווה ומרגוע ,והנאה ממגוון פעילויות

מלון נבל דוד גליל ריזורט

כתובת: 1293100 כפר נחום מספר כוכבים
נבל דוד גליל ריזורט

מלון נבל דוד גליל ריזורט – אתם מוזמנים להתפעם מתכנון אדריכלי ייחודי, המשלב את משאבי הטבע מהסביבה הקיימת עם אבני הבזלת השחורות והעוצמתיות, לצד עדינותם של חלוקי הנחל הפרוסים לאורך חופי הכנרת, עם צבעוניות וטקסטורות טבעיות הנשטפות אל תוך חדרי המלון כחלק בלתי נפרד ממנו.

מלון חוות הנופש ורד הגליל

כתובת: צומת יסוד המעלה תד 131 מספר כוכבים
חוות הנופש ורד הגליל

מלון נווה שלום

כתובת: דואר נע שמשון 99761 נווה שלום מספר כוכבים
נווה שלום

המלון שלנו מציע נופש בטבע ברוח של שלום ודו-קיום. במלון 40 חדרים משפחתיים צמודי קרקע, על הגבעה מול עמק איילון. חדר האוכל של המלון מגיש ארוחות אותנטיות. בריכה חצי אולימפית ובריכת פעוטות. מגוון אולמות בגדלים שונים לכנסים ואירועים. מרכז מבקרים מספק סיורים והרצאות על תולדות הכפר ודו-קיום.

מלון קמפינסקי - עמאן

כתובת: Abdul Hamid Shouman street Shmeisani מספר כוכבים
קמפינסקי - עמאן

מלון מפואר ומפנק הכולל מרכז ספא יוקרתי ומציע לאורחיו נוחות מקסימלית.

בית הארחה בצל התמרים יהל

בצפון חבל איילות המדברי אל מול הרי אדום הציוריים שוכן נווה מדבר ירוק, ושמו קיבוץ יהל. בקיבוץ יהל - כ- 40 דק' צפונית לאילת תהנו ממזג אוויר שטוף שמש, נוח וממוזג מרבית חודשי השנה. במקום 43 חדרי אירוח צמודי קרקע, חלקם מעוצבים עפ"י מסורת ה"פאנג שוואי" לזוגות ומשפחות. מסביב הרבה ירק, מדשאות ונוי מטופח.

מלון דן ירושלים

כתובת: הלחי 32 ירושלים מספר כוכבים
דן ירושלים

מלון דן ירושלים לשעבר הייאט ממוקם למרגלות הר הצופים אל מול הנוף המדהים של העיר העתיקה ומדבר יהודה.זהו מלון יוקרתי המציע מגוון שירותים באירוח מיוחד נמצא במרחק 7 דקות ממרכז העיר כ 500 חדרים מפוארים , אולמות כנסים, ספא הכולל חדר כושר בריכת שחייה ומציע מגוון רחב של טיפולים לאורחי המלון

מלון אואזיס ספא קלאב ים המלח

כתובת: עין בוקק ים במלח מספר כוכבים
אואזיס ספא קלאב ים המלח

להתחבר לשלווה - גן עדן של רוגע ושלווה במלון אואזיס ספא קלאב בים המלח, למבוגרים בלבד, המציע עולם שלם של חוויות, פינוקים וטיפולים לבריאות הגוף והנפש. מלון אואזיס ספא קלאב, מזמין אתכם לחוויית נופש אולטימטיבית עם מגוון פעילויות, תוכנית בידור, חוויות ספא כולל: תפריט טיפולים עשיר, מתקני ספא, בריכה מקורה וחיצונית וחוויות קולינריות, אשר יחד יאפשרו לכם ליהנות מחופשת ספא אמיתית וניתוק אולטימטיבי.

מלון כפר הנופש רמות

כתובת: צפון מזרח הכנרת מספר כוכבים
כפר הנופש רמות

בצפון למרגלות הגולן, אל מול נופה המרהיב של הכנרת, מציע מלון כפר הנופש רמות חווית אירוח מעל ומעבר. מגוון חדרי אירוח מפנקים, מוקפים בכרי דשא נרחבים ונופים עוצרי נשימה, יחד עם מגוון אפשרויות האירוח, הופך את מלון כפר הנופש רמות למתחם תיירות ונופש ייחודי בישראל.

מלון גלי כנרת טבריה

כתובת: אליעזר קפלן 1 טבריה מספר כוכבים
גלי כנרת טבריה

מלון גלי כנרת נמצא על חוף הכינרת. כל המלון שופץ וכולל חדרים דה-לקס, סוויטות וסוויטה נשיאותית. במלון ספא מודרני המשתרע על פני 700 מ"ר ומציע מגוון טיפולים ע"י מיטב המטפלים.

מלון חוף התמרים עכו

כתובת: 2192 עכו מספר כוכבים
חוף התמרים עכו

ממוקם על חוף ימה של עכו, באחד המפרצים היפים ביותר בארץ ובקרבה לכל מוקדי התיירות המרכזיים של הגליל המערבי. מיקומו של המלון נוח במיוחד, על אם הדרך בקרבה לכל מוקדי התיירות המרכזיים של הגליל המערבי. במרחק של דקות ספורות מחומות העיר העתיקה בעכו ומאטרקציות תיירותיות רבות באזור. המלון מציע 125 חדרים נעימים ומאובזרים לאירוח משפחתי ואירוח עסקי. מצד אחד לתפוס שלווה מול שקיעה עוצרת נשימה על רוצעות חוף קסומה ומצד שני אקשן בלי הפסקה, במתקני הספורט הרבים, במדשאות ובבריכות, בחדר הכושר או בספא.

מלון קרלטון סיטי נהריה

כתובת: שדרות הגעתון 23 נהריה מספר כוכבים
קרלטון סיטי נהריה

מלון קרלטון סיטי נהריה - שדרות הגעתון, 23 במרחק 10 דקות הליכה משפת הים ומקומות הבילוי המרכזיים, מספק קרלטון סיטי חוויית אירוח אורבנית ובסיס יציאה אופטימלי לשלל אטרקציות בגליל המערבי.

מלון ארזים מטולה

כתובת: רח הראשונים 46 , מטולה מספר כוכבים
ארזים מטולה

ארזים מטולה - 365 ימים בשנה. חווית בחרמון בחורף. נופש מים בקיץ, מפל ה-"תנור" באביב ואווירה מיוחדת ,ביתית, חמימה ונעימה כל השנה.

מלון כפר נופש נופי גונן

כתובת: יבוץ גונן, דואר נע גליל עליון, מיקוד 1213000 מספר כוכבים
כפר נופש נופי גונן

כפר הנופש "נופי-גונן" שוכן בקרבת מעיינות וצופה אל הנופים המרהיבים של עמק החולה והרי נפתלי. מבט לאחור חושף לעיני המסתכל את נופי הבזלת המחורצים והפראיים של רמת הגולן.

מלון הרודס הרצליה

כתובת: העוגן 11 הרצליה מספר כוכבים
הרודס הרצליה

מלון הרודס הרצליה החדש ממלונות היוקרה של רשת פתאל, הוא המלון היחיד בישראל הממוקם על אי בלב הים – מטרים ספורים מקו המים של המרינה. בזכות תכנון קפדני ועיצוב עוצר נשימה. אתם מוזמנים להתנתק מהשגרה, להביט לים מכל עבר וליהנות מימים מושלמים של חופשה יוקרתית.

הווילג

72 בקתות עץ פרטיות מסוגננות ומרווחות בהן ניתן לארח עד זוג + 3 ילדים או 4 מבוגרים. בכל הבקתות אמבטיה עם ג'קוזי, מיני בר, וערכת שתייה חמה בריכת שחייה גדולה ומרווחת, בריכת פעוטות מוצלת (פתוח בעונה).בסמוך לבריכה סנק בר המציע משקאות, חטיפים, גלידות, ארוחות קלות ומוצרי בריכה גן שעשועים לילדים ולפעוטות, מתקני כושר חיצוניים, מגרש כדורגל ומגרש כדור עף.. ארוחת הבוקר מוגשות במסעדת המלון הממוקמת במרכז האתר בסמוך לבריכת השחייה

מלון מטיילים ארץ דפנה

כתובת: קיבוץ דפנה מספר כוכבים
מטיילים ארץ דפנה

בגליל העליון, בינות לפלגיו של נחל דן, בנקודה פסטוראלית כפי שרק הטבע היה יכול ליצור, שוכן מלון ארץ דפנה בקיבוץ דפנה. נוף גלילי, אוויר צלול ונקי, מרחבי עין קץ וזרימת נחל דן מעבר לחדרכם. במלון אשר בימים אלו אנו עמלים על שיפוצו 56 חדרי אירוח בשלושה אגפים.