EN מוקד הזמנות
מוקד הזמנות 072-3712200
א'-ה': 09:00-18:00, שישי: 09:00-13:00
ראשי
שאלות ותשובות

מלונות בישראל

קיצור דרך לחופשה

מלונות בעולם



סוגי מלונות

ימי כיף לעובדים וקבוצות

ימי כיף וכנסים

כאן תיירות כנסים אירועים נופש הפקת כנסים מקצועיים

שאלות ותשובות

ברוכים הבאים ל- hotels.co.il, אתר המלונות המקיף והמשתלם ביותר בישראל.

שאלות ותשובות נוהלי רישום

מה הם נהלי אבטחת המידע הננקטים באתר? האם המידע המועבר של כרטיסי אשראי מאובטח?

הזמנות בהוטלס נעשות באמצעות שרת מאובטח ומוצפן לפי הסטנדרטים הבינלאומיים (SSL).
כמו כן נעשים צעדים נוספים על מנת לשמור על אבטחת המידע של כרטיסי האשראי והמידע עח ההזמנות.
תוכל/י לראות את תעודת האבטחה כאשר תזין/ני את פרטיך האישיים לאחר הגשת בקשה לבדיקת מחיר (עוד לפני הזנת כרטיס האשראי), אז יופיע אייקון של מנעול סגור ב STATUS BAR (בתחתית הדף) עליו תוכל/י ללחוץ ולראות את תעודת האבחה הבינ"ל של האתר.

מעלה

האם ההזמנות הן באישור מיידי או שיש להמתין לאישור המלון?

בהוטלס ממשקים המחוברים ישירות למלון וממשקים אשר אינם מחוברים ישירות למלון. בממשק ישיר יופיע הסבר שמדובר בהזמנה באישור מיידי, לאחר סיומה יתקבל מספר אישור של המלון שמגיע ממחשבי המלון, ההזמנה באישור מיידי מעודכנת במחשבי המלון מיידית.
בממשקים לא ישירים שבהם תוכלו לקבל מבצעים מיוחדים ובלעדיים ההזמנה מותנית באישור המלון, האישור ישלח לאחר שנציגי המלון יאשרו את ההזמנה. אישור ההזמנה עשוי לקחת בין דקות ל 24 שעות. בסופי שבוע יתכן והמלון לא יענה על הזמנות מסוג זה, האישור עשוי להתקבל רק ביום ראשון או או במוצאי החג.

מעלה

אני לא מצליח/ה להיכנס לתיק האישי?!

אם אינך מצליח/ה להיכנס לתיק ההזמנות עם הדוא"ל והסיסמה שלך, לחץ על הקישור שכחת סיסמה? לחץ כאן ופרטי הכניסה ישלחו אל הדוא"ל שלך.

מעלה

אישור מיידי ושינויים מצד המלונות

הזמנות באישור מיידי בהוטלס הן ישירות למלונות, מלאי החדרים והמחירים מגיעים ישירות מהמלונות בממשק אינטרנטי, במצבים מסוימים מלונות יכולים לבקש מהאורחים שביצעו הזמנה לעבור למלון אחר עקב סיבות שונות והלקוח יוכל לאשר או לבטל את ההזמנה.

מעלה

מידע המפורסם על המלונות

המידע המפורסם בהוטלס מתקבל מהמלונות, במידה וחשוב למזמין לברר נושא מהותי לפני ההגעה למלון כדאי לבדוק את המידע מול צוות התמיכה של הוטלס או המלון עצמו.

מעלה

כיצד מבטלים הזמנה?

לאחר הזמנה יתקבל מייל עם סיכום הזמנה והנחיות לגבי שינויים או ביטולים.
הזמנות עם אישור מיידי ניתנות לביטול ישירות מתוך המייל. בחלק מההזמנות תתבקשו להכנס לתיק האישי שבהוטלס כדי לבקש ביטול או שינוי.
בתיק ההזמנות ניתן לצפות בפרטי ההזמנה ובפרטי איש הקשר הישירים לצורך בירורים.
מתוך התיק האישי ניתן לבטל הזמנות שאושרו ע"י המלון: לחיצה על מספר ההזמנה הרלוונטית - פתיחה של פרטי ההזמנה - בתחתית העמוד ניתן לבטל את ההזמנה, יש לשים לב לתנאי ההזמנה ותנאי ביטולה.
בתיק האישי אין מידע על הזמנות שבוצעו בממשק ישיר, הפרטים נשלחים אליכם למייל והביטול נעשה מהמייל.

מעלה

עד מתי ניתן לבטל הזמנה?

נוהל ביטול ההזמנה נקבע באופן פרטני ע"י כל מלון, ניתן לראות אותו לפני ביצוע ההזמנה מעל סימון האישור על קריאת תנאי ההזמנה.
בעת ביצוע הזמנה מאשר המזמין את תנאי ההזמנה והוא מתחייב להם.
ישנם ביטולים החייבים בדמי ביטול.
למען הסר ספק, מדיניות הביטולים המופיעה באתר הוטלס נקבעת על ידי המלון בלבד ומשתנה ממלון למלון, אתר הוטלס אינו מחייב דמי ביטול , דמי הביטול מחוייבים על ידי המלון.

מעלה

האם כאשר אני מזמין ההזמנה מאושרת באופן אוטומטי?

לאחר ביצוע הזמנה יתקבל אישור במייל ומסך התודה.
ללא מייל אישור או מספר הזמנה במלון אין להתייחס לעצם הזנת פרטים כהזמנה מאושרת.

מעלה

מדוע נדרש להזין מס' כרטיס אשראי?

בעת ביצוע ההזמנה המזמין מתחייב לעסקה ולתנאי העסקה, האשראי המתבקש באתר משמש לצורכי הבטחת הזמנה בלבד, אך החיוב בפועל מתבצע ביציאה מן המלון.
ישנם ספקים בהוטלס אשר מחייבים את כרטיס האשראי בעת ביצוע ההזמנה.
יש לקרוא את תנאי ההזמנה של כל ספק וספק לפני ביצוע הזמנה.

מעלה

האם ניתן להזמין ישירות דרך משרדי האתר?

אתר הוטלס מאפשר הזמנות און ליין ומציע הזמנות באמצעות מוקד של הוטלס ומוקדי הזמנות של חברות נוספות. בכל עמוד באתר עשוי להופיע מספר טלפון שמפנה למוקד.
שעות פעילות המוקדים מוגבלת, באמצעות הזמנה באתר ניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מעלה

האם ניתן לבטל את ההזמנה ממשרדי האתר?

ניתן לפנות למשרדי הוטלס בכל בעיה, כדי לחסוך זמן מומלץ לבדוק את נוהל הביטול במייל שהתקבל לאחר ההזמנה.
משרדי החברה פעילים בימי העבודה בין השעות 09:00 - 18:00.

מעלה

קוד אישור מחברת האשראי

בהזמנת מלון בהוטלס בתהליך של אישור מיידי נלקח קוד אישור בסך 50 ש"ח מחברת האשראי. קוד אישור זה אינו חיוב של סכום כלשהו והוא מיועד לשמש מסגרת אשראי במידה ויהיה צורך בדמי ביטול מול המלון לפי תנאי ההזמנה.
חלק מהמזמינם באתר יקבלו הודעת SMS על ביצוע עיסקה מחברת האשראי - שוב, זהו רק קוד אישור מסגרת אשראי - ללא חיוב בפועל. החיוב נעשה במלון באשראי או במזומן.

מעלה

תלונה על שירות במלון

הוטלס מציג את רוב המלונות בישראל, אנו מפעילים מערכת לכתיבת חוות דעת על החופשה. הביקורות העומדות בתנאי הפרסום יפורסמו בהוטלס ובאתרים נוספים.
במידה ואתם מרגישים שיש צורך בהתערבות שלנו תוכלו לפנות אלינו לקבלת סיוע.

מעלה

שוברי הנחה?

ברשותי שוברי הנחה שונים, האם המלון יכבד את שוברי אם הזמנתי דרך האתר?
ביצוע ההזמנה בהוטלס מחייב בתשלום במלון במזומן או באשראי בלבד.

מעלה

פורטל תיירות עולמי - מלונות בחו"ל

הוטלס הוא פורטל תיירות הכולל בתוכו שירותים רבים, חלקם מובאים ע"י מערכות חיצוניות שמאפשרות קבלת פרטים או הזמנה באתרים שונים. המלונות בחו"ל מוצגים ע"י מערכת בין לאומית שמבצעת השוואת מחירים ומפנה את הגולש לבצע הזמנה באתרים שונים. הוטלס אינו צד לעסקה ויש לקרוא היטב את התקנון של כל אתר לפני ביצוע הזמנה. לאחר הזמנה שתבוצע בהוטלס ישלח מייל לגולש עם פירוט ההזמנה ומידע הקשור לניהול / ביטול הזמנה.
הזמנה במערכת אחרת לא תגרור מייל מהוטלס. אין לנו מענה או תמיכה בהזמנות שיבוצעו מחוץ להוטלס, התמיכה בהזמנות אילו תבוצע ישירות מול המערכות והאתרים החיצוניים. מעלה

מעלה

המחירים באתר

באתר מוצגים דוגמאות מחירים לתאריכים נבחרים, שימו לב - המחירים נכונים לשעת העדכון ולא תמיד מתעדכנים בתצוגה בזמן עדכון המערכת. (האתר עושה שימוש בקאשיניג כדי להציג מידע מהיר) מחיר עדכני יתקבל רק בבדיקת מחיר בתהליך הזמנה! המחירים משתנים באופן קבוע, רק המחיר בהזמנה מאושרת לאחר בדיקת אשראי תקף.

המחירים שמופיעים באתר הוזנו על ידי המלונות והם סופיים. המחירים בהוטלס כוללים מע"מ למעט באילת שבה אין מע"מ. בפירוט המידע או/ו בתנאי ההזמנה קיים מידע נוסף לגבי זכאות למחיר והתניות שונות כגון מחיר המיועד למשתמשי כרטיס אשראי מסויים ועוד. כידוע וכמקובל המחירים שתדרשו לשלם במלון הם אלו אשר יופיעו באישור ההזמנה שיתקבל רק לאחר ביצוע הזמנה באתר עם כרטיס אשראי.

** המחירים באתר תמיד מתייחסים לחדר הזול, אלא אם כן צויין אחרת

מעלה