חוות דעת מההזמנה של באום (תאריך 26/04/15)
הקבלה, ההתיחסות לפני ההגעה של שרות הלקוחות, והחדר באגף הסוויטות.
בתור מי שביקר מספר פעמים במלון במסגרות שונות (חופשה פרטית, חופשה עם משפחה מורחבת ועוד) תאכזבו הפעם מאד מרמת השירות והאדישות בהתייחסות. כיון שהדבר קרה בשתי ארוחות אני לא יכול להתייחס לזה כאל מקרה בודד. החל מהעובדה שביקשנו מראש מנה ללא גלוטן, וקיבלנו התייחסות מאד רצינית לפני הגעה אך כשהגענו גילינו התייחסות מזלזלת וחוסר מודעות - לפי שיש לו צליאק לא מומלץ להגיע. כמו כן, שירות החדרים היה גם הוא מגוחך - שעתיים המתנה מתוכם שעה רק בשביל לקבל את התפריט, חוסר אפשרות לחייב את החדר או לשלם באשראי, המנות הגיעו קרות וגם לא בדיוק מה שהוזמן. כיוון שאנחנו אהבנו להתארח במלון בעבר היה לנו חבל שזה המצב. איני נוהג לכתוב ביקורות שליחיו. או להתלונן אבל מה שגרם לי לחרוג ממנהגי זה הפעם היה הזלזול יותר מהכל.
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס