חוות דעת על מלון גרנד קורט ירושלים
לבנה
ארוחת ערב שבת היתה סוף הדרך...
Amjad
חנית
רק לשפר את הארוחות בוקר השאר ממש יפה ועומד על הציפייה
שאול
לב
Yavniely
שירות יוצא מהכלל, בכל נקודות המפגש עם הצוות. מזון טעים ומגוון מאוד. נקודה אסטרטגית בירושלים. תמורה מלאה ביותר .
גול
האוכל ברמה טובה , הסוכה בחג גדולה ויפה
תגובת המלון: מוטי שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט בירושלים ותודה על חוות הדעת. נשמח שתצטרפו למועדון הלקוחות של הרשת. חג שמח ושנה טובה רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
תומר
החדר מרווח האוכל טעים חניה מסודרת וגדולה
לתחזק את המתקנים בחדר הכושר. חלקם כמו משטחי ההליכה זקוקים לתיקון
שלו
הכל
טפיארו
קיבלנו חדרים מוקדם וקומה נמוכה ועל פי דרישה מוקדמת לשומרי שבת.האוכל היה בסדר גמור והשרות בקבלה מצוין המלון מרשים
חסר בארוחת בוקר מעדנים לילדים.בקומה שקיבלנו ניתן חדר לארוע של שבת חתן מה שגרם לרעש עד השעה 12 בלילה.הבטיחו מתנפחים לילדים בשישי בצהריים ולא היתה פעילות
תגובת המלון: שלום רב, ברצוני להודות לכם על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט ותודה על הזמן שהקדשתם לחוות הדעת, נשמח מאוד אם תצטרפו למועדון החברים של מלונות גרנד הוטלס. בברכה, רונית חוטר- ישי דיין מנכ"ל
וייס
חניה צמודה ומקורה מיקום מעולה חדר מטופח
יש להם בעיה בלחץ המים הקרים , הזרם אינו אחיד ומפריע למקלחת
אונגר
נוחות, קרבה לעיר העתיקה ורחוב יפו המרכזי
כשיש אירועים מרכזיים בירושלים או בסביבת המלון, שהמלון יציין זאת במהלך הצ'ק אין שלנו למלון. לא נבטל את הגעתנו כשאנחנו בצ'ק אין אך נשמח למשל כשיש מרתון ירושלים (17.3) שעובר ממש על יד המלון והדרכים לצאת מירושלים חסומות
תגובת המלון: מיכל שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט בירושלים ותודה על חוות הדעת על המלון. לגבי מרתון ירושלים המרתון פורסם בכל אמצעי התקשורת האפשריים ובעיתונות הארצית, הדרכים נפתחו בשעות הצהריים וניתן היה לצאת מהמלון בדרכים חילופיות כבר משעות הבוקר. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
לימור
אווירה בכלל מיקמו אותנו במקום נפלא בסוכה
מבעוד מועד הודענו כי יש יום הולדת לבתי. ההתיחסות במלון לא באה לידי ביטוי וחבל בעוד שלחדרים שלא ביקשו הגיעה ההתיחסות. (כיבוד קל) ראינו בדיוק היכן עבר שירות החדרים לשים את הכיבוד. עלי לציין כי היינו חודש וחצי לפני ונהננו. הפעם לא היתה כמו אז. הגעתי מוקדם על מנת לבדוק שכל החדרים שהזמנו(הגענו 3 משפחות כל אחת 3 חדרים) נמצאים באותה קומה וביחד נאמר לי שכן אולם, בהגעה של אחותי לא היה כך והיא נאלצה לעמוד כשעה בדלפק הלובי על מנת שיסדרו שוב את החדרים. בחדר האוכל השירות לא היה יעיל וטוב. אבל השירות שהיה שם לא עשה את העבודה. היו חסרים כוסות וסכו"ם. בבוקר ביקשנו קנקן קפה לא נתנו לנו. היינו צריכים לגשת לקחת ולא היה חם בכלל. הצלחות נלקחו טרם סיום הארוחה.
תגובת המלון: לימור שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט. בדקתי את טענותייך ועלי לציין כי העובדות שציינת אינן מדוייקות. החדרים ששובצו לקבוצת היו 628 630 631 632 634 635 כולם שובצו יום לפני ההגעה כך שהטענה כי חדר אחד נאלץ להמתין עד לשיבוץ פשוט אינה נכונה. ויש תעוד לכך. חדרים 628 ו 635 אלו החדרים אשר קיבלו וי אי פי. במידה והחלפתם בינכם את החדרים מי שניכנס לחדרים הנ"ל קיבל את ה VIP. ביום שבת בבוקר על כל השולחנות היו קנקני קפה ועוד קנקני קפה בעמדת הקפה בצד. מלון גרנד קורט ידוע כמלון שרמת השירות בו גבוהה מאוד, נשמח לארח אתכם בעתיד ולהוכיח זאת. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל.
סיגלית
מיקום המלון והשירות האדיב במלון.
האוכל במיוחד בשבת בבוקר היה דל מאוד לא היה מבחר . הגחנון הוגש לא אפוי . בקיצור לאכזבתנו למעט סלטים כמעט ולא היה מה לאכול. בנוסף למרות שהובטח ולמרות שהראנו בתעודת זהות שהיה זה יום ההולדת לא הייתה כל התייחסות לכך בחדר במלון. ממש א כ ז ב ה !
תגובת המלון: סיגלית שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט בירושלים ותודה על חוות הדעת שכתבתם. לגבי ארוחת בוקר של שבת עקב כשרות המלון לא ניתן להעשיר את המזנונים החמים במוצרים רבים. בשאר ימי השבוע המזנון החלבי עשיר ביותר. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל.
מורדכי
סוכה גדולה ויפה - צמודה לחדר האוכל , השולחנות סודרו לפי כמות האורחים בחדרים
ארוחת הבוקר - לא הייתה מגוונת - חסר חביתות בבוקר האמבט במקלחת מאוד מסוכנת לשימוש למבוגרים - גבוהה מאוד
תגובת המלון: מרדכי שלום תודה על חוות הדעת ששלחת בימי החג מטעמי כשרות לא ניתן להכין חביתות בכל שאר הימים ישנן שתי עמדות הכנת חביתות. ארוחת הבוקר מאוד מגוונת ועשירה. שנה טובה רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
הראל
מלון מעולה לשהייה לאלו שרוצים לטייל בירושלים, בקירבת המלון יש תחנה של הרכבת הקלה, נהיננו מאוד מהשהייה במלון היחס והשרות אדיב, ארוחת הבוקר עשירה וטובה, בהחלט עוד נחזור למלון זה
תגובת המלון: הראל שלום תודה על תגובתך. נשמח לארח אותך גם בעתיד שנה טובה וגמר חתימה טובה רונית חוטר-ישי. דיין מנכ״ל
טטונגל
מיקום קרוב לרכבת הקלה ולעורקי תחבורה ראשיים
תגובת המלון: יצחק שלום תודה על תגובתך שנה טובה וגמר חתימה טובה רונית חוטר-ישי. דיין מנכ״ל
יהונתן
הכל
אין!
תגובת המלון: יהונתן שלום תודה על חוות הדעת שנה טובה וגמר חתימה טובה רונית חוטר -ישי. דיין מנכ״ל
שמואל
מלון נקי ומסודר החדרים מסודרים
תגובת המלון: שמואל שלום תודה על חוות הדעת על שהותך במלון שנה טובה וגמר חתימה טובה רונית חוטר- ישי. דיין מנכ״ל
יוסי
מיקום חניה שרות
הכל היה תקין
נר
שילוב סיור הסליחות דרך המלון
תגובת המלון: עילית שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט ותודה על המשוב. שנה טובה אונית חוטר-ישי דיין מנכ״ל
יניב
החדרים מרווחים ונקיים, ארוחת הבוקר מצויינת , המיקום נהדר.
תגובת המלון: אורלי שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט ותודה על תגובתכם נשמח אם תצטרפו למועדון החברים של רשת המלונות שנה טובה בברכה רונית חוטר-ישי. דיין מנכ״ל
אלחנן
המלון מעוצב מעולה, האוכל מושלם ועשיר, והאווירה הכללית נותנת הרגשת רוגע ושלווה. בנוסף- המולן ממוקם קרוב מאוד לאזורים אטרקטיביים כמו העיר העתיקה, כיכר ציון וכמובן הרכבת הקלה. והכל במרחק הליכה.
תגובת המלון: אלחנן שלום תודה על שבחרתם את חופשתכם במלון גרנד קורט בירושלים חוות הדעת שלכם חשובה לנו מאוד, ואני מודה לכם על שמצאתם זמן להגיב על שהותכם במלון בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
עדן
חדרים נקיים ומתוחזקים, מיקום נהדר! המלון עצמו מעוצב יפהפה, נראה טוב יותר מבתמונות וזה היה מפתיע. אווירה שקטה ונעימה.
חדר האוכל לא הותאם לקהל ישראלי. דיי דל יחסית למלון בארץ. רוב העובדים ערבים ובקושי מבינים עברית. חלקם סוג של סילקו אותנו מחדר האוכל חמש דקות לפניי שהוא נסגר (לפי מה שידוע לי, "עד 10" - זה אומר שניתן להיכנס לחדר האוכל עד 10. לא לצאת ממנו באמצע הארוחה כי כבר 10, אבל ניחא). ניסיתי לרכוש בירות בבר המלון - העובד בקושי הבין מילה בעברית. בסוף הבין אבל לא ידע לגבות תשלום. שלח אותי לקבלה. גם שם עובדת חדשה, לא ידעה לגבות תשלום. טרטרו אותי 35 דקות עד שנשברתי ועזבתי את המקום. חבל שזה הרס, החוויה במלון הייתה נפלאה...
תגובת המלון: עדן שלום תודה על שבחרת להתארח במלון גרנד קורט ותודה על הביקורת הבונה שכתבת. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
מיכה
א.בוקר טובה.
הבריכה קטנה לתכולת המלון ועם שעות הפרדה.
תגובת המלון: מיכה שלום תודה על שבחרת להתארח במלון גרנד קורט בירושלים תגובתך חשובה לנו מאוד, נשמח לצרף אותך למועדון החברים של רשת גרנד הוטלס. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
רחמים
אהבתי את היחס והשרות. לצערי בעלי חלה לפנות בוקר התפנה לבית חולים ולא זכינו להנות מארוחת הבוקר שלהם הבטחון הזמינו לנו אמבולנס והשגיחו על הרכב שלנו עד שבאו בני משפחתנו לקחתו. תודה לרבקה ויובל מהביטחון
תגובת המלון: רחמים מדלעי שלום תודה על שהתארחתם במלון צר לנו על כך שבעלך חש לא טוב נקווה שתחזרו בעתיד להתארח במלון החלמה מהירה רונית חוטר ישי. דיין מנכ״ל
יוחנן
אנחנו מאוד אוהבים להגיע למלון זה. הכל נקי ומסודר, יפה ומרווח.
תגובת המלון: יוחנן קאפח שלום תודה על שבחרת להתארח במלון ותודה על חוות הדעת נשמח לצרף אותך למועדון החברים של הרשת בברכה רונית חוטר ישי. דיין מנכ״ל
דגנית
המלון ברמה טובה מאוד. מלבד הבריכה הקטנה שאיכזבה את הילדים. החדרים נוחים אוכל מצוין ושירות טוב.
צביה
השירות במלון מצויין איכות המלון זה בדיוק נה שחיפשתי והאוכל?סוף הדרך...מחכה בקוצר רוח לחופשה הבאה:-)
תגובת המלון: צביה אבנעים שלום תודה על שבחרתם להתארח במלון גרנד קורט בירושלים ותודה על התגובה נשמח אם תצטרפו למועדון החברים של הרשת בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
יצחק
הכל
תגובת המלון: יצחק בן אבו שלום תודה על שבחרתם להתאח במלון גרנד קורט ותודה עלן חוות הדעת נשמח שתצטרפו למועדון החברים של הרשת בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
יחיאל
נקיון ורמת אחזקה גבוהה חביתות בבוקר (איפה קלוד?) חניה בשפע וללא עלות - מאד מאד חשוב.
חדר 931 יש לתקן את המנעול חדר השרותים חלב קטן בערכת הקפה - למעונינים
יעלה
נקי ומסודר מאוד, שירות מצויין
נורית
את השרות האדיב והנכונות לבוא לקחת האורחים
ברכה גדולה יותר עם מספר גדול יותר של מיטות שזוף ובר אפילו קטן בברכה
שושן
מחיר זול ביחס למה שמקבלים.
תגובת המלון: מר שושן מימון שלום תודה על שבחרת להתארח במלון. תגובתך חשובה לנו מאוד, ואני שמחה שנהנתם משהותכם במלון. לגבי ההערה של פיצוח גרעינים, לא נהוג לשבת בלובי המלון ולפתח גרעינים בלובי יושבים לשוחח לשתות ולהנות במלון חצר גדולה עם מקומות ישיבה בה ניתן לשבת . לצערנו הגענו למצב בו אנו נאלצים לתגבר את השמירה בלובי על מנת שהמקום ישאר נקי והולם לארח תיירים וישראלים. נשמח לראות אתכם בין אורחנו בעתיד. בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
ארז
נקיון, המלון מאוד יפה, השירות
לשפר את האוכל. יש מבחר אבל לא הכל טעים. הקינוחים טובים.
יחיאל
נשארתי אפ' עוד יומיים
תגובת המלון: מר וינברג שלום תודה על שבחרת להתארך במלון גרנד קורט בירושלים, ותודה על שמצאת זמן להקדיש ולרשום את התרשמותך מהמלון. בישיבת הצוות הקרובה נדבר על חוות הדעת ששלחת. נשמח לראותך בעתיד בין ארוחי המלון בברכה, רונית חוטר-ישי דיין מנכ"ל
רבקה
היה שקט שזה מה שחיפשנו והשירות היה מעולה
אפשרות להכניס שתי ה מתוקה לחד אוכל או שיגידו מראש אפשרות לרשום ביום שישי שנוכל לקבל שתיה בשבת
בן
מקום יפה
שירות ואוכל
מור
הכללללללל!!!!!!
שמפו ומרכך לתת בניפרד זה הדבר היחידי שטעון שיפור כל הכבוד הכל היה נהדר!
אתי
השרות מצוייייייין. מיקום נוח ליציאה לטיולים ברחבי העיר. החדרים מרווחים , מלון יפה אשמח לחזור
חבל שאין מרפסת. מהחדר שבו הייתי נוף לא משהו .
דורון
זו פעם רביעית בשש השנים האחרונות שאנו במלון. אומנם אין חדרי משפחות, אבל המלון מטופח וחדר האוכל מצוין. יש חניה מתחת למלון, למרות שאם הוא עמוס היא מלאה. לא קרה בשבוע שהייתי
המים בבריכה היו קרים מאוד . קצת מוזר. צריך להבהיר יותר את השעות שהבריכה סגורה רק לגברים או נשים
שלמה
חדרים נעימים מסודרים ונקיים..
הצוות לא אדיב במיוחד... הרגשנו ניקור מסויים... היה חסר יחס אישי ...