חוות דעת על מלון ממילא ירושלים
שירלי
מומלץ בחום. המקום נמצא במרכז בעיר מרחק הליכה משלל מקומות, ופעילויות. החדרים נקיים והשירות מפנק. ארוחת הבוקר טעימה מאד
טלה
השירות במלון היה מצויין ומעל ומעבר למצופה, יישר כח!
לשנות את הספא בחדר אקזקיוטיב ל 2 כיסאות נוחות ושולחן קפה הרבה יותר עדיף.
טלי
Yochai
לאה
השרות היה טוב מאד,מידי ומספק.
היו תקלות ,אבל סודרו מיידית,אני חושבת שהתקלות יכלו להמנע אם היתה אחזקה וביקורת שוטפת .לדוגמה:הטלויזיה לא היתה תקינה(רעשי רקע),מכונת נספרסו לא היתה תקינה(הינו חייבים ללחוץ חזק כדי שייצא קפה,אחרת יצאו רק מים)
תגובת המלון: גב' פרקש היקרה שלום, ראשית תודה על המשוב. מהמשוב אני מבין שנהניתם מאד מהשהות והשירות. יחד עם זאת, אני גם מבין שהיו מספר דברים שלא עמדו בציפיותיכם. המידע עוזר לנו מאד לשמור על רמת השירות אליה אנו שואפים, והמידע שמסרתם יועבר לגורמים המטפלים. שוב תודה על שהתארחתם במחיצתנו ועל מילוי המשוב. נשמח לעמוד לרשותכם בעתיד ולארח אתכם שוב. בברכה עימנואל רבניאן שפירא מנהל יחסי ציבור ומשלחות
יעקב
השירות
ורה
שירות ויחס מעולה. חדרים מאובזרים, עם אוירה נעימה. מיטה הכי נוחה שיכולה להיות.
תגובת המלון: גב' שולמן היקרה, תודה רבה על הציון הגבוה שהענקתם למלון ממילא. אנו עושים את מירב המאמצים לארח ברמה גבוהה מאד, ושמחים שנהניתם מהשהייה. שוב תודה רבה על המשוב, על ששהיתם במלון ממילא ונשמח לארח אתכם שוב בהקדם. בברכה ובכבוד רב, עימנואל רבניאן שפירא מנהל יחסי ציבור ומשלחות
משה
עיצוב המלון מדהים. מיקום המלון מצוין
ארוחת הבוקר בשבת. אמנם המאפייה סגורה אבל זה לא מצדיק שהלחם על סוגיו היה יבש. לא היו פריכיות , פתית או תחליפים אחרים ללחם. לא הולם מלון ברמה שכזו
אושרית
הכל היה מושלם
תגובת המלון: גב' אופק היקרה שלום, תודה רבה על הציון הגבוה שהענקת למלון ממילא. אנו עושים את מירב המאמצים לארח ברמה גבוהה מאד, ואני שמח שנהנית מהשהייה. שוב תודה רבה על המשוב ועל ששהית במלון ממילא ונשמח מאד לארח אותך בעתיד לבוא. בברכה ובכבוד רב, עימנואל רבניאן שפירא מנהל יחסי ציבור ומשלחות
מיכל
המיקום מעולה, יחס הצוות מעולה, האווירה נעימה, ארוחת בוקר מגוונת וטעימה. מחיצת הזכוכית בין המקלחת לחדר שניתנת לשינוי.
למה אין מקום לתליית מגבת במקלחת ? למה אין דלת לשירותים ? למה הבריכה סגורה וחשוכה ולא על הגג ? כדאי לפנק אתת האורחים בפירות בחדר. המחיר מאוד יקר יחסית למה שמקבלים.... חבל שהמלון לא משתתף במבצעים של לילה שני בחמישים אחוז.
תגובת המלון: גב' שטרן הנכבדה שלום רב, ראשית תודה על ששהיתם במחיצתנו ועל המשוב שפרסמת. שמחתי לדעת שיחס הצוות מעולה, שהאווירה נעימה, שארוחת הבוקר טעימה ומגוונת. כמו כן, עיצוב חדר האמבטיה מצא חן בענייך. לגבי המשוב, בחלק שבין המקלחת לאמבט, ישנם שני מתלים לתליית מגבות. ביום ההגעה, כל אורח במלון מקבל בחדרו קופסא עם מטעמים מתוקים מעשי ידי השף קונדיטור של המלון. בנוסף, בחדר ישנם שני בקבוקי מים מינראלים ומכונת אספרסו עם קפסולות שמקבלים חידוש מידי יום. המלון מידי פעם משתתף במבצעים שונים. ההמלצה היא להיות מעודכן דרך הדוור שיוצא אחת לחודש (אנא עדכני אותי לגבי כתובת המייל), בפרסומים בעיתון או באתר הרשמי של המלון. נשמח לארח אתכם בעתיד לבוא ואנא עדכני אותי בכדי שאדאג לשלוח לחדרכם צלחת פירות. בברכה ובכבוד רב, עימנואל שפירא רבניאן מנהל יחסי ציבור ומשלחות אח"מים.