English
hotels.co.il כל המלונות בישראל *8922 מוקד הזמנות

חוות דעת מההזמנה של אמילי (תאריך 09/04/22)

4.0

זה התחיל בפקידת קבלה שהתעקשה על מחיר אחר משסגרתי ורק בשיחה עם המנכלית שעלתה על הטעות זוכינו ב 130 שח, קיבלנו חדר ברמת נקיון נמוכה ביותר. קפה שנשפך והתייבש על כיסא, ציפית כרית מלאה כתמים,משקוף דלת מתפרק, כסאות מרפסת ומעקה מלאים בקקי של ציפורים.\nארוחת בוקר, לכאורה יש הכל, לצערי לחם יבש מאוד, שקשוקה בטוח מיום אתמול, פירות לא טריים.\nהרמה מתאימה ל 3 כוכבים לא יותר מזה.

איזו אכזבה, כל כך לא מתאים לרשת המלון.\nלא הגיוני בעיני שכל הצוות יוצא לעשן בכניסה של המלון. ) תמצאו פינת עישון נסתרת עבורם).\nמרגע הכניסה למלון התחילו בעיות:\nזה התחיל בפקידת קבלה שהתעקשה על מחיר אחר משסגרתי ורק השיחה עם המנכלית שעלתה על הטעות זוכינו ב 130 שח. קיבלנו חדר ברמת נקיון נמוכה ביותר:. קפה שנשפך והתייבש על כיסא, ציפית כרית מלאה כתמים,משקוף דלת מתפרק, כסאות מרפסת ומעקה מלאים בקקי של ציפורים.\nרק כשפנינו שלחה המנכלית מישהו שינקה חדר אחר לרמה מתאימה. ואז קיבלנו חדר בלי מרפסת...)קודם היה מרפסת)\nארוחת בוקר, לכאורה יש הכל, אבל זה יום שבת ולצערי הלחם היה יבש מאוד, שקשוקה בטוח מיום אתמול, 2 סלטים לבחירה )בדרכ 4 כוכבים הבובה ככ עשיר).\nהרמה מתאימה ל 3 כוכבים לא יותר מזה.\nגם כשהמלון שלח חוות דעת באמצע האירוח והעלתי אכזבה, אף אחד לא פנה אלינו.\nבסוף האירוח שאלה פקידת הקבלה איך היה, אמרתי שהיה מאוד מאכזב והצעתי שהמנכלית שדיברה בחוץ תחזור אלי טלפונית. כמובן שאף אחד לא חזר.\nממש מאכזב ולא מתאים לרמה של רשת בתי המלון (בתל אביב לדוגמה היה מצויין),\nאני מבקשת שמישהו יחזור אלי משירות לקוחות.\nאני מרגישה שצריכה סופש נוסף הבלילה המאכזב....אף פעם לא קרה לנו דבר כזה

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

אוכל ומשקאות
4
איכות החדר
4
עיצוב ואוירה
4
שירותים ומקלחת
4
שירות
4
אזורים ציבוריים
4
נקיון
4
מיקום המלון
4
תמורה למחיר
4

המלצות: האם המלון מתאים ל....


נסיעה לבד
8
משפחות עם ילדים צעירים
8
משפחות עם ילדים בוגרים
8
חופשה רומנטית
8
פנסיונרים
8
נסיעה עסקית
8
עם חברים
8