English
hotels.co.il כל המלונות בישראל

ביקורת על מלון קיסר פרימייר ירושלים, ציון 8.5, תאריך 20/08/15

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון קיסר פרימייר ירושלים

חוות דעת מההזמנה של רבקה

השרות של הצוות מהמאבטח ועד המציל בברכה , האוכל מתאים בעבורנו .

מה לשפר: בברכה אין מקלחת ראויה וסגורה כדי להתקלח ואין סבון , ו החזרנו את המפתחות ונשארנו לברכה והמקלחת לא היתה נעימה.רצוי שתהייה פעילות במהלך היום והערב.לילדים ולמבוגרים . חשוב לפרסם את הספא בכניסה רק בעקבות המשוב שבחדר ידעתי ע"כ . תודה

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים