ביקורת על מלון יד השמונה, ציון 8.3, תאריך 20/11/16

חוות דעת מהזמנה שבוצע במלון יד השמונה

חוות דעת מההזמנה של ענת

הנוף, האווירה המיוחדת, הצוות האדיב , העזרה שקיבלנו בכל מה שביקשנו. ביום שישי בערב רציתי להזמין מגש פירות אך אין שירות חדרים במלון והפקידה בקבלה ששמה שרי השתדלה מאוד והגיעה לחדרנו בשעה 10.00 בלילה סלסלת פירות עם חיוך ענק מכל הלב ובנוסף גם לא חויבנו בכך......... כל הכבוד על הנתינה והעזרה אין לי ספק שנחזור שוב

מקלחת - לא נוח בכלל המים שמרטיבים את כל האמבטיה כדאי להחליף את הוילון למקלחון.

תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס

  • אוכל ומשקאות אוכל ומשקאות
  • אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)אזורים ציבוריים (בריכה, לובי, בר)
  • עיצוב ואוירה עיצוב ואוירה
  • ניקיון ניקיון
  • איכות החדראיכות החדר
  • שירותים ומקלחתשירותים ומקלחת
  • שירותשירות
  • מיקום המלוןמיקום המלון
  • תמורה למחירתמורה למחיר

המלצות: האם המלון מתאים ל....

  • נסיעה לבדנסיעה לבד
  • משפחות עם ילדים צעיריםמשפחות עם ילדים צעירים
  • משפחות עם ילדים בוגריםמשפחות עם ילדים בוגרים
  • חופשה רומנטיתחופשה רומנטית
  • פנסיונריםפנסיונרים
  • נסיעה עסקיתנסיעה עסקית
  • עם חבריםעם חברים