חוות דעת מההזמנה של Yair (תאריך 28/11/21)
מלבד ההמתנה הממושכת (שמובנת מצד אחד, כי צ'ק אין הוא ב3 אך מאידך לא נוחה ולא נעימה עם כל המזוודות והבלאגן שנוצר), נתנו לנו מפתחות שלא התאימו בשלב מסויים. החליפו וגם החדשים לא התאימו. נשארנו נעולים בחוץ וגם הביטחון לא הצליח עם מפתחות שהוא הביא, עד שאחר הגיע עם \\\"מאסטר מאסטר\\\" שפתח. \nבצ\\\'ק אאוט עשו לי קטע מאוד נמוך ומלוכלך! למרות ששילמתי בצ\\\'ק-אין במזומן על החדר ונשאר רק לשלם על רכישות וטיפולים, חוייבתי ביציאה בכמעט 100 ש\\\"ח נוספים ששילמתי \\\"בלי לבדוק\\\" עד שלאחר מספר דקות, כשכבר הייתי ליד האוטו, בחנתי שוב את החשבון (שגם לא מיהרו לתת לי אלא לבקשתי) וקלטתי שהוסיפו לי תשלום על החדר ללא כל סיבה.\nרק אחרי שני \\\"חונכים\\\" אחראים בקבלה ולא מעט זמן המתנה, הוחזרו לי 93 ש\\\"ח \\\"בגלל טעות מחשב\\\".\nשום הסבר מניח את הדעת אין בזה, מובן שלא קיבלתי פיצוי או משהו, ובעצם אני רק חושב כמה \\\"טעויות חישוב\\\" כאלה יש שאנשים בסוף חופשתם (הלא זולה) כלל לא טורחים לבדוק.\nעצוב לראות \\\"שיטת מצליח\\\" גם ברשת כזו מכובדת וותיקה.\nזה השאיר טעם לא נעים אחרי שהות באמת מוצלחת עם נון-סטופ התלהבות ומחמאות על העיצוב, הייחודיות, חדר האוכל (גם בערב וגם בבוקר) ואפילו סביבת הבריכה. \nהכל היה מצויין מלבד הסטירה הזאת בסוף.
מלבד עניין הקבלה- הכל היה ממש מוצלח ואיכותי
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס