חוות דעת מההזמנה של עדן (תאריך 15/09/16)
חדרים נקיים ומתוחזקים, מיקום נהדר! המלון עצמו מעוצב יפהפה, נראה טוב יותר מבתמונות וזה היה מפתיע. אווירה שקטה ונעימה.
חדר האוכל לא הותאם לקהל ישראלי. דיי דל יחסית למלון בארץ. רוב העובדים ערבים ובקושי מבינים עברית. חלקם סוג של סילקו אותנו מחדר האוכל חמש דקות לפניי שהוא נסגר (לפי מה שידוע לי, "עד 10" - זה אומר שניתן להיכנס לחדר האוכל עד 10. לא לצאת ממנו באמצע הארוחה כי כבר 10, אבל ניחא). ניסיתי לרכוש בירות בבר המלון - העובד בקושי הבין מילה בעברית. בסוף הבין אבל לא ידע לגבות תשלום. שלח אותי לקבלה. גם שם עובדת חדשה, לא ידעה לגבות תשלום. טרטרו אותי 35 דקות עד שנשברתי ועזבתי את המקום. חבל שזה הרס, החוויה במלון הייתה נפלאה...
תגובת המלון:
עדן שלום
תודה על שבחרת להתארח במלון גרנד קורט
ותודה על הביקורת הבונה שכתבת.
בברכה,
רונית חוטר-ישי דיין
מנכ"ל
תגובה זו היא דעתו של אורח המלון ולא של הוטלס